lördag 14 maj 2011

Handla

Helloj!

Blogger har för mig varit nerlagt i 2 dagar, började funka igen först igår kväll.

Det har iaf varit en händelserik vecka.. Började med lite tjafs, men allt löser sig, och shopping med mammi.

I Onsdags var det mysig middag med kärleken och svärföräldrarna i Niklas ära! Det var då ett år sedan han plötsligt lämnade oss <3 Vi åt iaf god mat på Kalmeria (tror jag den hette), en grekiskt resturang på olivedalsgatan i Linné. Det var trevligt och mätta blev vi!

Torsdag, systra mi fyllde 19, så det var först ytterligare lite shopping, köpte spjälskydd och blommor :) Sen blev det grillat hemma hos mammi för att fira syster min. Även detta var trevligt! Jag fixade även hennes naglar då hon skulle på bal igår. De blev fina! Frostigt glitter vita!

Nu är helgen här och det nalkas mathandling och middag för syster igen, fast hos pappa denna gången.

Jag har haft en riktig upp och ner vecka, mitt mående har verkligen varit knepigt och jobbigt!
Igår fick jag världens jäkla yrselattack när jag låg ner, Mikael fick springa och hämta spyspannen och jag trodde jag skulle svimma. Riktigt obehagligt! Sen har jag ryggont och en bäbis som gillar mammas lungor och mellangärde ;) Nog klagat, jag är mega lycklig och älskar våran lilla bäbis! <3

Hörs kanske senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar