söndag 15 maj 2011

Slappis-söndag

Ojj idag har jag inte gjort många knop. Känt mig jätte trött hela dagen och konstig i kroppen. Så mer eller mindre all min tid idag har tillbringats i soffan iförd pyjamas :) Ibland får man slappa en hel dag! Fast jag har faktiskt lagat middag, kanon gott! ;)
Jag tycker det är sååå himla mysigt att ha altandörren öppen och höra regnet "slå" ute!

Om ca 1 timme börjar hockeyn Sverige-Finland... Tänkte slå på stort och ta mig en alkoholfri öl och så kanske lite chips till det... Nästan ett måste till hockey ;)

Bäbis har varit på "myshumör" idag, haha om man nu kan säga så. Det har bara varit himla mysigt att vara gravid idag! Älskar våran bäbis ! Men trots att jag tycker det är jobbigt emellanåt kommer jag att sakna min fina mage! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar