torsdag 5 maj 2011

Long time ago

Ojoj det var längesen jag skrev här. Jag har testat att blogga på devote ett tag, men icke, inget för mig. Sen upptäckte jag att denna bloggsajt förbättrats så why not try igen ;) Jag är ju egentligen riktigt usel på att blogga, man ska ju lixom ha ett flyt, men jag har perioder. Men det är iaf nåt. Så what is new... Bäbis ombord :D Ajjemen, den 13 Juli beräknas vårat älskade lilla/e barn att titta ut. Vi är jätte lyckliga för detta! Resan har gått jätte fort, men knappast smärtfritt, jag har besökt hospitalet för övernattning och foglossning Allan! Plus en massa annan skit som kan tillkomma under en graviditet. Men trots det så är jag inte bitter, bara glad och lycklig över det faktum att vi faktiskt ska få ett barn, allt är värt det! Vi kommer få den bästa belöningen man kan tänka sig!

Så om jag nu lyckas hålla bloggandet vid liv, kommer det handla mycket om våran bäbis och graviditet :)

69 days to go <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar