måndag 16 maj 2011

Effektiv dag= HELT SLUT

Idag har det varit effektivitet i huset. Började med att möta upp Lisa och Texas vid torget, promenerade hem till dom och det bjöds på fika. Hundarna fick leka av sig lite med, till Texas stora förtjusning ;)

Väl hemma vart jag sketa trött och gick o la mig någon timme. Sen vart det fart... vikt tvätt, städat köket, tvättat, skurat golv, lagat middag och dammtorkat... and last, bäddat rent i sängen. Det är riktig lyx att krypa ner nydyschad i en renbäddad säng, love it!

Nu har jag avnjutit en härlig fotmassage av mannen min, en mycket välbehövlig sådan! Tack älskling!

Ikväll var Mikael iväg på styrelsemöte här i bostadsföreningen, VÄLDIGT intressant att få höra vad som sas där.. Har lite bättre uppfattning om varför man emellanåt känner sig lurad och bestulen på sina pengar. Hmm idioter finns det gott om, tyvärr!

Imorgon bitti klockan 8-10 för att vara exakt är det premiär för "våran" föräldrargrupp. Ska bli intressant, och jäkligt tungt att stiga upp så tidigt. Blir nog lite sömn efter det, hehe.

Nu ska jag fortsätta titta på "en unge i minuten"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar