onsdag 25 maj 2011

Höst-stormar med effekt, på våren...

Som min kära mamma beskrev dagens väder ;)

Idag har jag haft en hel dag med mor min, i Partille. Började med blomsterlandet, tätt följt av Rusta för lite shopping av rengöring och hygienartiklar, plus en snygg hylla till badrummet som ska vara bredvid skötbordet :) Sista stopp allum där jag ÄNTLIGEN hittade en bomullsfilt till bäbis. Att det ska vara så jäkla svårt, är ju hur vanligt som helst att ha filt till barn, men de är fan skit svåra att hitta. Men nu hittade jag iaf en söt :)

När vi var på blomsterlandet började bäbis hålla på för fullt, när jag klappade på magen så "klappade" bäbis fint tillbaka. Underbara lilla liv <3

Imorgon går vi in i vecka 34 :D Snart snart snart äre bäbis time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar