fredag 27 maj 2011

Helgen är välkommen

Det betyder att jag får lite sällskap på dagarna :) Idag vaknade jag med huvudvärk som nu oxå utvecklat sig till yrsel! Fy! Yrsel är hemskt! Vovvan springer runt och "ber" om uppmärksamhet, men hon får snällt vänta, annars är det risk för mig att välta :p höhöhö... nej men jag vågar inte ta mig ut ännu, måste rida ut yrselstormen lite först.

Jag har gaaalet mycket bäbis längtan just nu. En bekant fick bäbis igår och längtan efter våran är helt enorm! För oss båda!! Mikael har ingen lust till att jobba typ, då han längtar så efter bäbis och vill ha den här så vi alla kan vara hemma ihop. För det är väldigt skönt och bra för våran del, då Mikael när bäbis kommit, är hemma 6 veckor från jobbet! Känns guldvärt! Så vi vill båda att tiden ska gå liiite fortare. Men samtidigt så är vi ju snart där, det är redan Juni nästa vecka och sen kommer ju faktiskt Juli :D Åhhh lilla bäbis du är sååå efterlängtad! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar