söndag 29 maj 2011

Segis

Det är jag idag.. Känner mig nästan lite bakis faktiskt. Trots att fallet självklart inte är så :) Men det var full rulle igår. Först ut på äventyr hela långa dagen med kärleken min. Sen hemma någon timme, sen spenderades hela kvällen hos min pappi. Det var fotbollskväll med god spansk hemmagjord tapasmat. Två av mina farbröder var där, syster med pojk, kusin, o lite bekanta till far min. Det var trevligt, men det resulterade oxå i att Mikael sov på soffan i natt ;p Hehe... Ja han var ju lite berusad och jag klarar inte av lukten av alkohol, framför allt inte om någon ligger och andas ut det "på" mig. Sen snarkar han som jag vet inte vad... Så soffan fick det bli. Skönt att få sängen för sig själv :)
Barca vann ju igår med. Muy Bien ;) Hejjade mest på dom, trots att jag inte är någon fotbollsfantast.


ÅÅhh det vidrigaste igår, vi skulle ta en hamburgare på Burger king, på backa plan, tänkte vi.. Då det inte skulle bli mat förens vid 19-20 tiden hos pappa. Och just på Burger king backa plan har vi ätit massor med gånger, men igår. FY helvetti... Tog med oss i bilen och när Mikael öppnade sin så var salladen svart typ!! VIDRIGT! Vid det laget hade vi åkt så långt så Mikael orkade inte vända, men riktigt snuskigt! Min sallad var grön och fin... Sen colan var VARM och avslagen?!?! Kan säga att vi inte åt upp allt. Inte okej! Det värsta tycker jag är att man känner sig så blåst på sina pengar, betalar en hel del egentligen och då vill man ju åtminstonde få fräsch mat. USCHA!


Idag är det Mors dag. Blir att besöka svärmor och min mammi :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar