fredag 2 mars 2012

Baby o barnmässan

Ja idag har vi varit inne på baby och barnmässan :) Jag måste dock börja med att klaga! 140 kronor för att gå in på en mässa... GALET! Så färdig klagat ;)

Jag hade inga direkta planer på att hitta eller köpa nåt alls.. Skötväska möjligen, men nu vann jag ju en igår :) Så det behövdes inte, fanns visserligen inga heller. Dåligt!

Men vad fina saker jag hittade till min fina tjej! Fina märkeskläder till finfina priser! Riktigt roligt!

Cerise mössa från Geggamoja, 150:-

Snygg cersise långarmad tröja från Nova Star, 150:-

Kjol från Nova Star, 150:-

Harembyxor från Nova Star, 150:- (från mormor)

"Inredande hund" från Kids Concept, 40:- (från mormor)

Jag är mer än nöjd! :)
Vi tävlade i en massa tävlingar på mässan... Känns som att jag har lite tur med sånt nu ;) Hehe.

Vi hade en jätte mysig dag tillsammans, jag, Novalie och min mamma. Novalie var strålande glad, som alltid mer eller mindre och hon somnade sen som en stock, sittandes, inne på Ica Focus ;) Och hon sov lääänge..

På eftermiddagen blev det pizza hos min mamma innan vi åkte hem. Väl hemma har jag grejat i köket och bakat.. Bakningen blev skit! Kakan var "rå" i botten, detta trots att jag kollat den noga innan jag tog ut den.. Jaja. Den vart ändå för söt för min smak!

Nu försöker jag varva ner innan jag ska inta sängen.. Imorgon blir det roadtrip med destination Falkenberg :)

NATTI!

1 kommentar:

  1. tyckte också det va mycket pengar för att gå in! en sån Nova star tröja köpte jag till Nova också, skit snygg! & grattis till vinsten, galet fin skötväska :)

    SvaraRadera