torsdag 8 mars 2012

*Untzuntz*

Tjeena!

Våran dag har varit alldeles kalas! :) Vi började dagen med massa mys, som vanligt :) Sen en härlig liten promme följt av öppna förskolan. Det var riktigt trevligt där idag! Massa mammor och bebisar (och även en pappa). Lite depp var det dock när jag fick reda på hur mycket jag/vi "gått miste om" genom att ha BVC i Lerum. Gråbos BVC har lixom ett samarbete med familjecentralen där. Lerum har nada... Känns lite trist faktiskt. Men men.. That's life. You live and you learn ;) Fick även flashat lite med min snygga nya skötväska, hehe.

Sen vi kom hem från ÖF har vi busat, lagat mat, bakat, ätit, duschat o badat. Med risk att säga för mycket... Novalie åt sju små skeder med kyckling och grönsaker idag! Lycka! :) Sen älskar hon päronpuré. Det finns hopp om fast föda med andra ord ;) Min goa onge

Ja vad annars.. Mitt ena bröst gör väldigt ont! Sluta amma kan göra ont, bara så alla vet tänkte jag ;)Hehe. Det gör iaf så ont att i natt blev det lite väl lite sömn.. fyy. Men det går över det med.

Imorgon är Mikael hemma och myser med oss Det gillas!

Nu ska jag mysa med mina fina familj och äta efterlängtad tigerkaka!

KRAMEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar