måndag 26 mars 2012

Ny vecka

Dåligt bloggande i helgen. Tiden har runnit iväg fast vi inte gjort något speciellt. Vi har varit ute mycket och plockat sten hos min mamma. Gungat har vi självklart gjort oxå... Novalie blir lika lycklig varje gång :)

Idag har jag städat hela dagen mer eller mindre. Eller tre promenader har vi även hunnit med i det ljuvligt underbara vädret! Och busat såklart!

Jag har inte mycket mer att skriva egentligen. Jag är trött efter att ha startat dagen lite väl tidigt kan jag tycka, döttra min oxå, egentligen ;)

Imorgon blir det nog så att vi tar en lång promme med min mamma och dogsen. Och min fina lilla skatt blir hela 8 månader, majgadd var tar tiden vägen?? Sen på onsdag blir det en tripp ner till Ullared. Sweet!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Täcke och kuddar har hängt på vädring idag, sängen är renbäddad och jag är nyduschad... Finns det nåt goare än att krypa till sängs då? Nej jag tror inte det.

SLEEPTAJT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar