torsdag 22 mars 2012

Motion

Nu sitter jag o kollar igen gårddagens Big Brother avsnitt.. Väntar med spänning på dramat alla talat om ;)

Vi kom nyligen in efter en lång promenad, på ca 50 minuter.. Helt underbart väder! Love it! Jag annonserade om sällskap på facebook men utan resultat. Tråkigt! Men men så kan det vara. Vi hade iaf en helt underbart härlig promenad o om det inte vore för att jag blev så kissenödig hade vi gått längre ;) När vi kom in körde jag igång med lite röj i hallen och tog undan vinterskor och lite kläder. De lär inte bli minus grader igen :) Sweet

Annars då? Inte möe... Novalie ligger ute på altanen o har det mysigt. Jag skulle vilja baka, men saknar lite ingredienser. Vid 16 kommer det äntligen en från föreningen hit och lagasr toan där uppe... Det har bara tagit dom hmm... Lite mer än 6 månader tror jag, då har han ändå grejerna för det hemma. Snabba puckar.

Nee nu ska jag ta det lite lugnt o kolla färdigt på BB och vila magmusklerna, jepp lite träning har gjorts ;)

PUSSEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar