onsdag 21 mars 2012

Promme :)

Finns bara ett sätt att sammanfatta dagen. Lovely! Min mamma kom och hämtade oss förut och sen tog vi en lååång promenad på ca 1,5 timma.. Helt underbart härligt! Vi gick i många härliga backar så benen har verkligen fått bekänna färg idag :) Novalie sov hela promenaden, något enstaka "kolla läget-vaknande" gjorde hon... Men som sagt, hon sov i stort sätt hela tiden och även lite sen när vi var hemma. Hon älskar att sova ute :)

Annars har vi inte gjort mycket... Mikael fick sig (äntligen) ett ryck och städade i datarummet och fixade punkan vi drog på oss under promenaden.. Ja på vagnen alltså.

Nu sitter jag här och värmer tuttarna, dom gör satans ont asså! När ska det gå över? Jag sitter även o funderar på vad vi ska göra imon.. Funderade på öppna förskolan, men det går så jävla mycket skit nu, främst magsjuka verkar det som. Och det vill vi inte ha. Oavsett vill jag ta en härlig promme idag igen, någon som är sugen på att hälsa på o ta en härlig promenad?

Ne nu får jag ta o sätta fart, min lilla skatt sover väldigt oroligt och har redan vaknat 2 gånger på 30 minuter, lilla älsklingen.

GODNATTPÅER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar