söndag 4 mars 2012

Falkenberg

Ja igår var vi i mysiga Falkenberg och hälsade på underbara vänner! Vi bjöds på mat på Tobbes pizzeria "Stantons" och efter det tog vi en härlig låång promenad ner till Skrea strand :) Jätte härligt!

Det är lika roligt och härligt varje gång vi ses! Denna gången lite extra härligt för våra fina ungar börjar intressera sig för varandra... Eller Novalie var väldigt intresserad ;) Jag låter bilderna tala för sig.





Underbara goa ongar!

Vi kom ner lite senare än planerat.. Delvis för att vi svängde förbi "Fynda" i Falkenberg. Vilken affär.. Dit ska jag i sommar och gå i luuung och ro! Så mycket roligt :) Men igår blev det bara en sväng in på deras barnbutik  (en riktig skit butik) vi hade ett tillgodo kvitto från Novalies farmor och farfar. Det blev lite kläder till Novalie :)


Vi kom hem lite senare än planerat... Så Novalies sömn blev lite rubbad och hon kom inte till ro förens 23.30. Men sen har hon sovit helt okej hela natten :) Men jag är seg idag! Den prommen vi tog igår var lite längre än vad jag är van vid, hehe.
Tack för igår fina vänner! Ses snart igen

Avslutar inlägget med en bild på mig och min härliga busonge


HEJSVEJS!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar