tisdag 6 mars 2012

Kollar igen

Sitter nu o kollar igen lite BB avsnitt.. Jag har ju inte tv 11, men jag är lite av en Big Brother nörd ;)

Jag är löjligt seg idag... Tanden värker o min ena näsborre.. Whats up with that!? Jaja det blir nog bra.

Idag kom min fina syster på besök, vi gjorde typ ingenting. Men mysigt var det :) Hon hade med sig massa kläder till Novalie.. Hon skämmer bort henne!! (Men lite kuligt är det)
Två promenader har vi hunnit med idag, sen har vi inte gjort mycket mer. Skippade öppna förskolan i morse för det var så himla mysigt att bara mysa i sängen med min skatt :)

Jag vill ha fredag!! Gaaah är så löjligt gottesugen, främst på tigerkaka! Yummie!! Får nog bli redan på torsdag. Mikael ska ta ut en pappadag på fredag, MYS! Med andra ord börjar ju helgen nästan på torsdag ;) hehe.

Ne....

HEJPÅSIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar