torsdag 15 mars 2012

Kvällen

Ja det blev inget besök till min mor... De lämnade mig i sticket ;) Hehe...
Inget bakande blev det heller. Saknade ingredienser. Men nu har vi varit o handlat, så imon blir det högst troligen bak. Kanelbullar på lite annat vis o stora chokladmuffins är tanken att det ska bli :)
På lördag börjar jag jobba, provjobba visserligen. Men det kommer inte vara några konstigheter alls! Ska blir skönt att dra in lite mer pengar till hushållet :) Men kommer kännas sjukt konstigt att vara utan min skatt! Men jag börjar försiktigt med ytterst få timmar.

Annars så har jag bara tvättat lite till. Tvättade Novalies nya Nova Star jacka.. Nova Star rekommenderar att man tvättar luvan o jackan separat och gärna i tvättpåse. Detta för att undvika noppror... Jag gjorde detta, men likförbannat är den nopprig. Inte så jävla roligt med en helt ny jacka! Åhhh suuck! Dåligt!!

Nej mina vänner.. Snart blir det en dusch o så småningom sängen. Är jäkligt seg efter dessa nätter med en orolig liten tjej.

HEJSVEJS!

4 kommentarer:

  1. nej var det microfleecen??? eller den andra jackan?

    SvaraRadera
  2. jag har inte tvättat dem än för barnen har bara provat dem en gång.
    men nu kommer jag inte våga tvätta om dem blir noppriga!
    men du ett tips för att få bort noppror, ta en ny engångshyvel och dra lätt på tyget, då försvinner det!

    SvaraRadera
  3. Det finns ju jättebra maskiner för att ta bort nopror med kostar typ 69 kr eller nått på elgiganten.
    Ett annat tips. prova att byta tvättmedel. Jag tycker vår tvätt blir finare sen vi bytte från skona till Ariel.
    Tips tre, ring och klaga ;)
    hoppetossan

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag kör med Grumme tvättmedel.. Enda som funkar i våran maskin, konstigt nog... Tack för tipset om maskinen, ska jag tänka på! men det känns ändå för jäkligt att det ska behöva bli såhär

      Radera