tisdag 20 mars 2012

Onepiece och boobvärk

Sitter i min onepice efter en dag bestående av städande. Skurat golv, dammtorkar, fixat i köket mm... Inte så jäkla skoj, men ett nödvändigt ont! Lite jobbigt bara att jag inte kan dammsuga när jag är ensam. Novalie klarar inte av dammsugaren, hon blir livrädd o får mer eller mindre panik stackaren! Så antingen får man gå in i ett annat rum eller gå ut o gå under tiden någon av oss dammsuger... Detta släpper förhoppningsvis snart.

Jag har iaf städat nedre våningen, kunde inte ta övre då Novalie sov. Det blir en annan dag eller så får Mikael ta det sen, för jag orkar inte mer idag! Jag är trött och min kropp inklusive tuttar värker! Att det ska göra så ont att sluta amma! Huaa! Någon som vet hur lång tid det tar innan mjölken börjar försvinna?

Annars händer det inte mycket.. Vi vill att det ska hända nåt, solen får gärna titta fram om inte annat. Så det är lite roligare att vara ute.

Ne nu ska fortsätta njuta av min underbara unge, som sitter och leker så fint framför mig. Hon har blivit riktigt duktig på att ta sig fram, hon kryper inte ännu, men ålar och drar sig fram sittandes :) Det börjar även bli intressant att ställa sig upp mot saker.. Herre vad tog tiden vägen? Känns som igår som hon bara låg o va söt... Nu är hon överallt o är så söt att jag dör en smula ;)

Novalie visar sitt senaste påhitt. Hon är så otroligt söt när hon gör detta, hon låter lite som en gris samtidigt ;)


PUSSEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar