fredag 16 mars 2012

Bullfest

Ja idag fick jag äntligen bakat.. Åh herreguud vad gott det blev! Lätt de godaste kanelbullarna jag bakat! :) I fyllningen hade jag massa smör, kanel, strösocker och farinsocker. Det blev löjligt gott! Men det brändes skit fort i botten :/ Men det var kanske bara 10 av ca 60 bullar som brändes o de tog min bror gladligen, för han tyckte de smakade bra :p Det går ju att äta toppen ;)



Ja vad annars idag.. Min bror kom förbi o sen har vi bara busat o myst :)

Lagade en ny rätt till middag idag. Tacotoast med kyckling... Blev väldigt gott :)

Nu sitter jag o väntar på att nagellacket ska torka. Sen blir det chirre med dirre med lirre.. Och nattning av en riktig liten busunge! Ska högst troligt ta mig en uppfräschande dusch oxå... Det är tufft att baka. Hehe.

Jag är faktiskt pirrig och nervös för imon, det är det enda som snurrar i skallen på mig. Yrket i sig har jag jobbat med i ca 4 år, men nu blir det en ny att hjälpa och det "värsta", jag ska vara utan min skatt! HUA! Men det kommer säkert gå huuur bra som helst, hon är i tryggt förvar hos sin pappa :)

Hörde jag rätt? Ja, jag svamlar som vanligt.

HEJDÅ!

1 kommentar: