fredag 9 mars 2012

Mmm...

Med ett glas vatten och den där påsen med Ahlgrens bilar som jag pratat om, sitter jag nu i soffan o små fiser ;)

Dagen har varit bra! Först en tripp till banken, öppna ett fondkonto till Novalie, det tog tyå 1000 år och bunten med papper fick Biblen att skämmas ;) Men nu är det fixat, tog bara 7 månader.. Hehe.

Efter banken blev det Allum, min mobil hade kommit. Det tog exakt 2 veckor för dem. Jag gissade på att de bara skulle ha gjort en uppdatering.. And guess what?! Jag hade så jäkla rätt! Det hjälper ju typ aldrig att göra det... Åhh blir så trött. Sen har de bytt högtalaren. Vad jag har märkt så fungerar mobilen inte mycket bättre och jag orkar inte vela o lämna in den 2 gånger till, för att sen kunna få en ny. Jag vill ha en ny nu! Jaja, den som lever får se hur det går med den saken ;)

Vad har vi mer gjort? Jooo jag höll nästan på att glömma (höhö) Vi har varit o fikat hos min huggormsbitna syster. Yes ni läste rätt, hon blev biten av en huggorm två gånger i lördags, på samma ben. Låt mig säga att vi alla, även hon, skrattade när hon fick reda på detta. Så otippat!

Det var iaf väldigt mysigt hos henne och att se henne och Novalie ihop värmer hela mig! Man verkligen ser att dom älskar varandra!
Sen blev det kinamat on dass way home.. Yummie! Följt av ett stopp på "Hemmakväll", tänkte köpa godis, men när jag plockat på mig mitt godis, ser jag en unge lägga tillbaka godis med sina bacillhänder!! Inte ok! Sen var kön typ 100 meter lång... Så jag letade efter rätt tillfälle, ställde min påse och gick. Yees jag smet ifrån min fint "ihop-plockade" godispåse. I'm bad ;)

Och där tror jag att jag avrundar min historia.

HEJSVEJS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar