fredag 23 mars 2012

Fredag

Ja underbart härligt väder fick vi idag med :) Vi började med en härlig rask långpromenad. Följt av lite vila för den lilla o fix o don för morsan ;) Sen vid 13 kom min mamma som en ängel o körde oss till Ica så vi kunde storhandla innan alla andra som tänkt handla på lönedagen.

När vi kom hem yrade jag runt för fullt... Skulle göra mig en smootie, packa upp mat, ge Novalie mat o hon behövde sova och jag ville att hon skulle sova ute. Well jag fick som jag ville... Anledningen till att jag rusade runt var att vi väntade besök av mina svärföräldrar idag och jag ville hinna ut innan. Det gjorde jag, på håret ;) Hehe...

Nu har de åkt hem o jag sitter mer eller mindre naken, då jag blivit nerkissad. Men jag får inte duscha för Mikael, för han badar Novalie och han typ dör av värmeslag om jag är där samtidigt :p

Vi får se vad helgen har att erbjuda, men om det är så här gott väder ska vi vara ute så mycket som möjligt! Love it!

Nu är jag löjligt trött och trött på att bara svamla. Tack för hjälpen återigen mammi!

HEJSVEJS!

2 kommentarer:

  1. Du får lära Mikael att gå på toaletten, ett jädra sätt han har som går omkring och skvätter..... Puss Mammsi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Therese- Mamma till Novalie23 mars 2012 kl. 23:23

      Hahaha ja mamma jag ska göra mitt bästa

      Radera