onsdag 28 mars 2012

Våran dag

Våran dag har varit helt fantastisk! :) Vi åkte mot Ullared vid 11.30 och var inte hemma förens vid 19.30 :) Novalie har skött sig helt exemplariskt... Inte för att jag fått ha henne typ. Min syster skulle bestämt ha henne, vilket var hel lugnt. Dom två är helt underbara ihop :) Det var inte mycket folk alls och vi kunde shoppa lungt o metodiskt ;) Jag höll mig för första gången inom budgeten! Det ni, det är helt nytt för mig. Jag brukar hamna ca en 1000 lapp över det vi sagt ska vara max. Men jag lär mig! Idag var jag så duktig o skrev ner varenda summa och jag köpte inget utanför listan förens jag hade räknat ihop det viktigaste. Hejja mig ;)

Här kommer lite bilder på delar av shoppingen... Jag är galet nöjd över dagens inköp :)


(det saknas en byxdress på bilden)

 
(Ursäktar återigen för den hemska bildkvaliten)
Till mamman.
Jag fick ÄNTLIGEN köpt mig ett par Converse! :) Lycka!
De var iaf lite billigare där nere.
Sen köpte jag ett linne, träningsdvd, trosor, mascara o en mobilväska. Den rosa t-shirten fick jag av min mamma.

Novalie fick munkjackan av moster och de cerisa mjukisbyxorna o t-shirt/tunika av min mamma :) Sen hade min syster även köpt en "8 månaders-present" till Novalie. Munkjacka, mjukisbyxor och mössa från "Lyndmyr of Sweden". Och en ljusblå dregglis. 



(det står "älskling" på rumpan på byxorna)
  
Bortkämda godisungen! Och TACKTACK! Vi älskar er!
Jag köpte även lite annat hem men som jag inte orkade fota.

Vi fikade och åt en massa onyttigt idag.. Ibland får man ;) Tusentusenmiljoner TACK till min fina mamma för ALLT idag! Du är allt bra du ;)

Nu ska jag, jävligt nöjd, krypa till sängs bredvid min älskade mysbebis!

Tack för idag, slut för idag :)

PUSS!

1 kommentar:

  1. åhhh vad mysigt... vill oxå åka ner... men jag vågar inte riktigt det nu så när mina vänner skall ner nästa vecka får dom en lista och pengar så får dom shoppa åt mig...=).. Coolt AC/DC linne!! =).. Kram

    SvaraRadera