måndag 5 mars 2012

Tådej

Dagen började med en massa mys i sängen med min fina lilla skatt :)

När vi skulle gå morgonpromenaden med hunden hade jag fått ett efterlängtat brev i brevlådan, från Posten. Min väska hade kommit! Redan i fredags dock, men avin kom först idag. Vädret har ju varit kanon härligt idag så vi tog en lång promenad upp till Shell och hämtade ut mitt paket. Och vilket paket sen, värsting kartongen till en väska.. Haha. Men jag fick snällt packa upp den där.. Hade blivit lite kämpigt att släpa hem den med barnvagn och hund.

Väskan var mycket snyggare i verkligheten.. Lycka! Snyggmorsa on da way ;)


Den kom i fin tygpåse (kändes lite lyxigt)


Den är stor!
 Novalie får plats utan problem, hehe.

För övrigt har det varit en gnällig dag.. Jag var hos läkaren en sväng förut och då var Novalie med min mamma. Men ja annars har det varit mest gnälligt! Och jag är enooormt sugen på den påsen med Ahlgrens bilar vi har i skåpet. Men Mikael ger mig onda ögat och stränga tonen så fort jag nämner det.... Så mitt samvete kan inte med... Makes me feel fat.

Imon blir det kanske öppna förskolan, det var många veckor sen nu.. Sen kommer antagligen min syster hit. Mys!

TODELOO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar