lördag 17 mars 2012

Lång dag

07.30 vaknade jag imorse av att jag låg obevämt o ryggen värkte mer eller mindre. Sen kunde jag inte somna om. Så tokigt kan det bli ibland. Novalie vaknade strax före 08.30 och då väckte vi även pappa :) Efter en massa morgonmys var det dags att sätta fart... Jag skulle börja jobba 11. Det var med mycket blandade känslor jag gick o jobba. Att vara ifrån Novalie var jobbigt, men jobbigast var det innan jag åkte :p Mesig man kan va, men efter idag har jag verkligen kommit på hur kär jag är i min lilla tjej. Hon är så jäkla underbar och hon gör mig så otroligt lycklig!

Att jobba gick iaf bra, trots att det var ytterst få timmar. Fördelen här är att jag har ett väldigt fritt schema o jobbar mer eller mindre som jag vill. Tiden gick iaf fort och efter många skratt och mycket tjöt var det dags att åka hem.. Hem till min mamma där Novalie väntade. Åhh vad glad hon blev när hon såg mig :) Älskade onge!

Novalie o hennes pappa hade haft en kanon dag och Novalie hade till o med ätit lite "riktig" mat, biff stroganoff och hennes favorit, päronpuré :) Det går åt rätt håll!

Vad har vi mer gjort... Vi har varit o gungat på det dagiset jag vill att Novalie ska börja på... Men först måste vi flytta dit :p Hehe.

Ja.. What else.. Vi grejade lite i mammas trädgård medans Novalie sov gott i vagnen :) Sen bjöds vi på thaimat och nu är vi hemma. Sitter i detta nu med en tjej som inte ville sova mer än 2 minuter... Dessa barn ;) Kan ju bara hoppas att vi får en go natt, som nu i natt. Hon sov från 2-08.30... Med lite små ryck o "nappsug". Helt okej om ni frågar mig... Då sov hon visserligen bredvid mig och Mikael i gästrummet/Novalies blivande rum.



En liten tjej som älskar att gunga

Nej hörrni! Jag är helt slut, såå...

NATTIPÅER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar