måndag 12 mars 2012

En helt underbar dag!

Idag har vi haft en helt underbar dag! När Novalie började bli hungrig strax efter 11, fixade jag en flaska, klädde på oss och så gick vi ut. Så hon fick äta ute :) Vi satte oss uppe vid ängen vid oss o medans Leija lekte, åt Novalie för glatta livet o föll sen in i sömn :) Vi tog en kort promenix o träffade sen på "mitt jobb", vi pratade en massa och vi var ute i totalt 1,5 timme. Riktigt härligt! Sen hem och fixa flaskor o göra oss klara för att åka till min mamma, som vi inte umgåtts med på länge!

Jag har ju varit på jakt efter en babygunga här i Gråbo.. Och det finns inte nånstans.. Riktigt dåligt faktiskt, inte ens dagisen har nån. Så jakten fortsatte vid min mamma och till min glädje hittade vi en! Jag hann inte mer än att sätta ner Novalie i gungan så började hon skratta.. Goa onge! Så gunga är roligt :)

Det har ju varit helt underbart väder idag!! Hos mamma var vi ute i nästan 1,5 timme .. Sen sov Novalie på altanen i 1,5 timme. Så mysigt så :) Så imorgon hoppas vi på lika gott väder för imon blir det en tripp hem till min mamma igen och förhoppningsvis lite gunga igen :)


Så här glad blev min fina :)

Softar lite

Världens mysigaste!


TJIPPOHEJ!

2 kommentarer:

  1. vi har letat gärnet efter en babygunga här i vårat område också men det finns inte en enda, riktigt dåligt!

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen! Att det inte ens finns på dagis, nee inte okej!

    SvaraRadera