torsdag 15 mars 2012

Segt

Jag hade planer på att gå till öppna förskolan idag. But nono.. Min lilla liten ville inte somna, trots att hon var hur trött som helst. Så istället sover hon nu, och det nu vi borde vara på öf. Men men.. Så kan det bli. Hon sover iaf väldigt gott nu busungen!

Isället för att bara vara hemma idag, vill jag åka hem till min moder när Novalie vaknat. Min syster är även där. Men dom vill inte svara mig.. Utfrusen till max, som vanligt med de två ;) haha.

Så vad har jag gjort av dagen so far? Jag har tvättat en massa tvätt, vårat badrum har typ varit helt översvämmat med tvätt.. Vi behöver en torktumlare!! Jag har även vikt tvätt och diskat flaskor och tagit en liten promme. Låter skojigt va? ;)

Vad vill jag mer göra av dagen? Jag vill baka och åka till min mamma och få en god natts sömn! De senaste nätterna har varit lite jobbiga och tidiga mornar på det.. Men that's life!

Ne nu svamlar jag bara en massa..
 Slutligen...

JAG ÄLSKAR MIN FINA LILLA SKATT mest av allt i denna värld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar