söndag 11 mars 2012

My weekend

Sorry får dålig uppdatering!

Min helg har varit bra, men den har gått fort! Igår kom vi upp tidigt, vid 8 tyckte en viss liten dam att det var dags att börja dagen. Efter bra mycket segande här hemma kom vi iväg en liten sväng. Vi åkte till Daniel o Malin o kollade in deras nya lya :) Sen lite veckohandling.

Kvällen spenderade vi med lite mello tittande hemma hos Michael o Jennie i deras enorma hus ;) Rena rama slottet, hehe. Det var trevligt, men när mellot var slut tackade vi för oss. Rätt låt vann ju! Däremot hade jag blivit lika glad om Danny vann, (inte min typ av musik alls) men hans låt svängde! Stackarn har ju kommit tvåa två år i rad nu...

Idag har vi tagit det löjligt lugnt. Vi har bara promenerat och kollat på film :) Novalie sov i nästan 3 timmar, ute på altanen! (första gången) Hon måste tyckt det var grymt skönt eftersom hon sov så länge. När hon vaknade var hon pigg o glad som en lite lärka ;) Frisk luft är melodin. Hehe...

Nu sitter jag o väntar på att mina naglar ska torka, tusen år ;) Mikael o Novalie förbereder för middagen jag ska laga. Det blir kinagryta, mumsmums!

Jag är sjukt sugen på att tatuera mig! Någon som vet om det är okej att göra det när man ammar? (Vilket jag knappt gör längre iofs)

Vad mer har jag för "intressant" att berätta? Jag börjar jobba nästa helg, eller provjobba iaf. Ska bli spännande, men oxå lite jobbigt. Vara ifrån min lilla skatt, men det kommer nog gå kalas bra!

Nej vet ni vad... Slut på ströpladdret! Middag sen en promme till hoppas jag!

TJINGTJING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar