fredag 7 oktober 2011

Äntligen Fredag!

Friday it is! Det tackar vi för..  Det betyder ju bland annat att hela lilla familjen är samlad och att vi kan mysa ihop på kvällarna med pappa Mikael :) Idag är det full rulle, nästan... En tripp till klädkällaren för "garnhunting" ;) och handla mat på Ica. Sen ska det bakas kanelbullar för hela slanten. MUMS! Som jag sett fram emot det hela veckan! Äter ju som sagt inga godsaker mitt i veckan. Men när helgen kommer mölas det inte för det, men om jag vill så får jag gotta till det :)

I natt drömde jag att vi ångrade oss med namnet Novalie och att vi skulle testa att kalla henne för Monique.. Hahaha.. Drömmen slutade med att jag inte tyckte det passade på henne och jag "tog tillbaka" Novalie ;)

Novalie har sovit oroligt i natt.. Kan det varit mullret och stormen eller bara orolig? Men om jag låg nära henne somnade hon gott igen, mys! :) ♥

Novalie kör på en ny grej här hemma nu...


Så här ska hon ligga nu och sprattla tydligen. Oavsett var. På golvet, sängen, babysittern.. Hon ska väl inte vända sig från rygg till mage ännu?? Så fort får hon inte växa upp ;) Min goa unge! På skötbordet har hon nu mera en kompis, i form av en "docka-ring" leksak. Hon snackar med den heeela tiden när hon ligger där. Det är så gulligt att lyssna på. Mitt hjärta smälter varje gång! På bara några dagar har hon utvecklats jätte mycket.. Jag har lite små ångest över att den lilla spädbarnstiden rusade iväg, samtidigt som det är så häftigt att se hur hon utvecklas. Våran lilla strumpa! ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar