tisdag 4 oktober 2011

Mysgnälldag

Idag har det varit mys och gnäll här hemma. Novalies mage har kört loss idag och det har gnällts en del... Och mysts en massa! Hon somnade gott i mitt knä förut och sen har vi pratat och sjungt och bara haft det mys. Nerspydd har jag oxå hunnit bli och ett strömavbrott har infunnit sig ;) Och INTE att förglömma, VIRKAT har jag ju gjort! Och när jag är klar här tänkte jag virka lite till.. Lägger upp en bild någon dag så får ni se hur fint det kommer blir, och vilka fräscha färger jag valt :)

Idag har jag träningsvärk efter virkningen och ont i tarmarna, ja just tarmarna och inte i magen, jag känner skillnad eller jag "har" en skillnad på det där.. Har lärt mig efter alla dessa år av magsmärtor!!

Ikväll är det säsongsstart av Desperate Housewifes, sista säsongen! Detta ska följas!

Snart blir det husmanskost i form av rårakor, bacon och lingonsylt... YUMMIE! Min man är bäst på det! :D


HEJSVEJSPÅSIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar