tisdag 18 oktober 2011

Hejsan!

Tisdag, regnet öser ner och min mage går sönder.

Igår var det Måndag, hela dagen. Jag var hos läkaren för bland annat mina öron, näsa och huvudvärk. Något som jag haft ont av sen strax innan Novalie föddes. Igår var ju tredje gången jag sökte hjälp för detta, det går ju aldrig över!! Jag fick iaf ytterligare kortison-nässpray och även kortison droppar till öronen. Detta ska jag tydligen ta till jul typ!! Låter jäkligt länge, med tanke på att jag redan tagit det 1 månad. Men men... Efter läkarbesöket var planen att jag skulle fikat med mammorna från föräldrargruppen, men jag mådde inte tillräckligt bra för det. Min mage har varit katastrof i några dagar och det har varit alldeles för mycket runt omkring! Min kropp börjar säga ifrån. Jag måste lära mig att lyssna. Nu släpper vi det!

Igår fick jag även ett härligt samtal. Mer saknat än jag trodde att det skulle vara. Kändes skönt att prata, men vågar inte tro för mycket ännu.

Igår (det hände mycket igår) fick Novalie fina presenter från vänner till familjen (mammas sida). Ett par riktiga Converse (för barn) och en fleece overall från Disney. Jag blev HELT lyrisk över skorna!! Och de är för stora, vilket innbär att hon kan ha dom länge :D Glad morsa! Så tacktacktack!



Jag vill oxå till USA, inte minst för shoppingen ;) Hehe... En dag, då åker jag och Mikael till New York! Min fina man

PUSSPÅSIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar