lördag 8 oktober 2011

Mysig dag!

Denna dag har vi spenderat i Falkenberg hos underbara vänner! Kom dit strax efter 14 och vi åkte hem vid 19.30. Det var iaf VÄLDIGT trevligt som alltid och tiden bara rusade iväg! Och deras lille Max är bara så söt och liten!! Vi bjöds på sjukt god mat! Och underbart god tårta som Tobbes mamma bakat...MUMSMUMS! Den var lixom som två stora havreflan och lite grädde i mellan (jag skrapade dock bort den mesta grädden), men god var den! Vi hade ju med oss bullar oxå, jeeeezez vad mätt jag vart! Efter all mat, för både oss o bebisar tog vi en mysig promenad genom Falkenberg, innan det var dags att åka hem. TACK underbara ni för denna dag!

"Mathörnan"
 ( jag ber åter igen om ursäkt för mitt hemska hår!)
Tobbes tjusiga stjärt ;)

Vi med Novalie och nya kompisen Max :)

Mikael myser med lille Max :)

UNDERBARINGAR!
Mysig men kylig promenad :)

Novalie, mindre nöjd i mössan hon fick av tant Caroline och farbror Tobbe ;)
(hon kollar för övrigt, spänt på Caroline)


Det är så sjukt, för att för lite mer än ett år sen satt vi fyra i Tunisien och drack massa öl, pratade och planerade barn. Och nu sitter vi här, med barn.. Som det endast är 2 månader och 1 dag i mellan. Sjukt fett coolt som Caroline hade sagt! ;)

Nu sitter jag här och längtar efter sängen!! Mår sjukt jävla illa! KRÄKVARNING!! Var så korkad att jag mölade popcorn när jag kom hem och två tuggor på en bulle. Mår riiiiiktigt illa efter alla gottigheter idag! huamig!! Men får skylla mig själv!

NATTENPÅSIG!

1 kommentar:

  1. Vad söt hon är i sin mössa och overall!!
    Tycker vi får träffas och ta en barnvagsnpromenad någon dag!
    Krya på dig!

    SvaraRadera