torsdag 27 oktober 2011

Torsdag

Novalie tycks ha klarat sig från biverkningar av vaccinet. SKÖNT! :) Hon sov som en stock i natt.. ca. 22.30-03.30. Så en riktig guldnatt! Synd att jag inte tar vara på det bara. Jag har så svårt att somna på kvällarna, jag vet lixom om att hon brukar vakna vid ett snåret för mat, så att somna innan känns omöjligt nästan.. Lite som nån slags stress. Men men.. Skönt om hon börjar få in sånna rutiner :) Jag är iaf sjukt seg idag! Eftersom jag inte somnar innan 1 och sen när Novalie bestämmer sig för att vakna strax efter 8... Jag har iofs varit väldigt trött i 3 dagar nu... don't know why.

Nattis skulle kikat förbi en stund idag, men hennes häst hade blivit skadad. Det är lite som att ha barn, ansvar ;) hehe.
Idag blir det istället en slappisdag, tills Mikael kommer hem. Då ska det städas. suck! Men ett nödvändigt ont, framför allt när dammråttorna mer eller mindre äter upp en ;)

HOPPAS NI FÅR EN FIN DAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar