söndag 16 oktober 2011

Intensiv dag

Idag har det varit en intensiv dag med mycket känslor i omlopp. Men det blir säkert bra till slut!

Dagen började iaf med en härligt överraskande leverans av färska frallor! TACK PAPPA!! :) Jag dukade fram en mysig söndagsfrukost medans Mikael duschade. kärlek 
Efter frukosten tog vi en mysig promenad ihop, hela lilla familjen.

Nu har Novalie precis (nästan) somnat och jag ska hoppa in i duschen... snart, ska bara.. ;) Ibland är de stegen in i duschen tunga, men det är ännu tyngre att lämna duschen ;) Imorgon ska jag till läkaren, mamma ska passa Novalie under tiden. Blir änna lättast så. Efter det är det fika på Aludden som gäller med mammorna från föräldrargruppen :)

Hoppas eran helg varit bra! Nu går mina ögon i kors, men jag måste duscha, luktar inte hallon direkt.. haha


KRAMPÅSIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar