fredag 14 oktober 2011

Underbara fredag!

Fredagen börjar lida mot sitt slut, men helgen har bara börjat :)

Idag var min mamma här med hunden och vi tog en härlig lång promenad! Trots min hemska nageltrång så njöt jag av höstvädret och den mysiga promenad med min mor ;) Jag har för övrigt aldrig haft nageltrång innan, så jag lider lite extra nu ;)

Novalie har varit världens solstråle idag, bästaste gosebäbis! Mitt hjärta fullkomligt smälter när jag ser henne och bara tänker på henne!

Nu ikväll har jag städat hemmet. Dammsugit och skurat toaletter, flaschigt... eller inte. Men rent är det nu iaf ;) Nu ska jag virka lite innan "Modern family" börjar, GRYMT program för övrigt! 22.40 på tv4!

Joo... jag har nu bestämt mig för vad jag ska bli när jag blir stor. Det känns helt UNDERBART och jag blir lycklig i hela kroppen när jag tänker på det!

lovelife!


 GOKVÄLLPÅSIG!

1 kommentar:

  1. Usch jag har också nageltrång! fick det under graviditeten när jag fick en massa vatten i fötterna! ont som satan gör det!

    Nu blir jag nyfiken! vad är ditt kommande yrke?

    SvaraRadera