fredag 28 oktober 2011

Firande

Firande av svärmor är nu gjort. Innan vi åkte dit tog vi en snabb sväng till Allum. Jag ville ha tag i Silver Schampoo, det blev "So Silver" från Matrix. Ska tydligen vara bäst enligt min vän Caroline (frisör). Har även läst att det ska vara det. Vi får väl se ;)

Hos svärföräldrarna bjöds det på tacos och god marängtårta. Novalie fick massa fina presenter, trots att det var svärmor som fyllde. Men Novalie blev ju 3 månader igår och då ska man ju ha paket ;) Det var iaf trevligt och mätta blev vi. Och trots att Novalie var övertrött och "mammig/pappig", lyckades hon som vanligt charma alla

Skor från farbror Peter och Charlotte. Mössa och tröja från farmor och farfar :)

Leija visar hur man bär mössan bäst

Min fina galna familj, som jag älskar mest av allt i denna värld!

GODNATT ALLES!


2 kommentarer:

  1. Massa fina sakor, är hon värd! :) säg till om schampoot funkis så får se om jag också slår till :) pussa min älskling!

    SvaraRadera
  2. Hon är värd allt min skatt! And yäss i will! Det sägs ju vara det bästa märket iaf :) Inte så dyrt heller 152 tror jag det var, på bellbox

    SvaraRadera