lördag 15 oktober 2011

tröööött!!

Shit är galet seg idag! Novalie somnade för natten vid 20-21 igår, sen vaknade hon för mat vid 01.30... och efter det vart hon kalaspigg!! Vad hände där lixom?? Mina ögon gick i kors, så efter en stund väckte jag Mikael som redan sovit några timmar ( jag låg vaken o väntade på att Novalie skulle vakna :p ), han fick gå ner med Novalie. Men redan efter ca 10 minuter var han tillbaka i sängen och Novalie sov som en stock.

Novalie har börjat somna tidigare på kvällarna, vilket är skönt. Men jag blir lite små stressad. Jag känner att jag måste ligga i sängen innan hon vaknar igen, för att hon inte ska piggna till typ... knepmorsa, jag vet. Det går la över det med ;)

Idag är jag som sagt sjukt seg och det har inte gjorts mycket. Promenerat, slappat, myst, lagat mat, haft pappa o bror på besök... tiden har rusat iväg! Köpte nya nappar till Novalie förut. De är såå söta, så jag är helt till mig ;) hjärtan o silver o grejer. Hehe...

I natt drömde jag även om den tävlingen jag är med i här, och tävlar om en "WubbaNubb". Så nu hoppas jag liiiite mer på att jag blir en av vinnarna ;)


Nää nu orkar jag inte skriva mer.

TJINGELINGPÅSIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar