måndag 3 oktober 2011

Helgen

Jag har ju bloggat dåligt de sista dagarna, inte haft tiden helt enkelt.. Men tänkte ge er en update av de senaste dagarna ;) I fredags var jag och Novalie i Allum och på Rusta tillsammans med mor min. Presentletande och garnshopping gällde! Sen blev det pizza hos mamma... Som för mig slutade i galet mycket magont och vi åkte hem. Sen har jag haft ont i magen hela helgen mer eller mindre, men i fredags trodde jag verkligen tarmarna skulle brista inne i magen. AJ! I lördags hjälpte vi, eller ja inte jag, men alla andra, Håkans föräldrar att flytta. Jag virkade mest på en stol i den friska luften ;) Dit de flyttat kommer iaf passa dom kanon! Svängde förbi mitt gamla jobb, Ica Kvantum i Munkebäck på hemvägen för att handla lite, and belive it or not(!) Jag saknade det stället! Det trodde jag aldrig att jag skulle säga.. Men ja så vart det. Idag skulle vi åkt hem till mamma igen, för min extra bror Kenny fyller fjortis imon ;) Så vi skulle haft lite kalas. Men så vart det inte, min syster är galet förkyld och vi vill inte riskera att Novalie eller vi, blir sjuka. Plus att min mage har varit kaos idag. Men trots det åkte vi en snabb sväng till Allum, för jag ville köpa garn :p Haha... Jag har blivit beroende av att virka! Det ger mig dock träningsvärk ;) Men en filt till döttra min ska det bli!

Annars har vi tagit det lugnt idag. Kollat på 3 filmer, tänkte lägga upp dom i ett annat inlägg, och bara myst!

Hoppas eran helg varit bra! Jag vill åter igen säga att jag är himla glad för våra goa vänner Caroline och Tobbes skull, som i onsdags fick sin son Max :) Ska bli så kul att träffa dom!

Bjuder er på en bild, på mina ABSOLUTA favorit tjejjer!



Ne, nu ska jag hänga lite tvätt och sen krypa till sängs...

GODNATTENPÅSIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar