tisdag 11 oktober 2011

Stressmorsa!

Åhh jag blir så trött på mig själv när jag stressar! Idag har vi varit iväg och träffat föräldrargruppen i Lerum. Innan det irrade jag runt här hemma som jag vet inte vad. Och en halvtimme innan vi ska vara där lägger Novalie VÄRLDENS jätte paket i blöjan! Jag skojar inte när jag säger att det var bajs överallt!! Men hon var mer än nöjd med sin insats tror jag ;) Jag med egentligen, men det kunde ju ha skett liiite tidigare ;) Efter det var fixat, skyndade jag att klä på mig och Mikael kom till sist och kunde göra det sista med Novalie, packa in i bilstol o bil mm... Men vi kom för sent till träffen. Men det är sånt man får räkna med när man har barn. Väl där tyckte jag att allt kändes lite små tryckt och lite väl tyst. Munnar och öron gick väl inte jätte varma, men det var trevligt, som vanligt! Vi bestämde oss för att ta en fika i nästa vecka. Det kommer säkert bli jätte mysigt och trevligt! För prata, det kan vi egentligen ;)

Efter träffen åkte vi snabbt till garnaffären i Lerum. Jag har SÅ jäkla svårt för att hitta ett rosa garn, som jag tycker är snyggt! veligamorsan.se ;)

Nu sitter jag utslagen i soffan, mätt är jag oxå. Gjorde galet god mat idag med! Potatis o morötter i ugn med timjan på, örtbiffar och en god sås till.. och sallad. mumsmums!


För övrigt köpte jag eller jag bytte ett par skor igår. Från klackskor till ett par snygga vinter pjuk, kängor. Glad morsa!

Nej nu ska jag ta o virka lite.

HEJPÅSIG!

1 kommentar:

  1. Jag vill också börja virka igen!
    Får se när saker och ting börjar lugna ner sig här om man kan börja med det igen!

    har du någon bra sida på hur man virkar mormorsrutor?

    kram

    SvaraRadera