tisdag 27 december 2011

5 Månader!

Grattis till våran fina lilla älskling som blir 5 månader idag!  :)

Idag var det kontroll på BVC och vaccination. Hon växer som hon ska våran fina, 7805g och 70 cm lång.. Lång och fin tjej Mikael var med idag som stöd för mig när Novalie fick sprutorna. Det gick jätte bra och hon var inte ledsen många sekunder. Lite små gnällig har hon varit efter sprutorna, men inget allvarligt. Skönt!

Efter BVC skulle jag till läkaren.. Det gick bra det med, hehe. Sen blev det veckohandling och thaimat till middag. Mumma!

Idag testade vi ytterligare en smakportion, gröt. Detta var tydligen inte lika gott som potatis, hehe. Men söt, det är hon bannemej

Annars har det inte hänt mycket idag.. Har fixat så att jag och Novalie kan kolla runt lite på rean nu i veckan iaf.. Sällskap får vi av min syster :) När det blir, får vi se.. 

Måste bara säga: JAG TYCKER DET ÄR TRAGISKT ATT MÄNNISKOR INTE KAN RESPEKTERA DE LAGAR OCH REGLER SOM FINNS NÄR DET KOMMER TILL FYVERKERIER OCH SMÄLLARE! SNÄLLASNÄLLA(!!) TÄNK PÅ VÅRA DJUR!
Våran hund är ett nervvrak här hemma nu pga av allt smällande. Mikael var ute o gick med henne förut o hon kommer hem helt anfådd.. För att det är någon som smällt ute.. Sen smällde grannjävlen precis utanför våran dörr!! Det är INTE okej!!  Djuren lider och jag med dom!! Tänk er för, snälla!

Ne nu ska jag spela vidare.. nörden var det här ja! ;)

HEJPÅSIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar