tisdag 20 december 2011

Inre stress

Jag känner lite av en inre stress inför julen. Jag brukar älska julen o njuter alltid till fullo! Men det känns inte som vanligt i år.. hmm knepigt ibland.

Igår var ju jag o Novalie iväg med min mor o handlade de sista julklapparna :) Skönt att ha det färdigt.. Fick även ett paket på posten igår, en julklapp jag glömt av att jag köpt :p Hehe.. jag frågade Mikael om han beställt nåt i mitt namn o grejer, haha ;)

Idag har vi köpt hem julmat.. Bland annat en julskinka på 4,5 kg. Mumusmums! Längtar tills på fredag när den är färdig! :) Åhhh julskinka o äggost! Det riktigt rinner i min mun, haha.

Imon är det onsdag och min lillalillabror fyller 11, han kommer alltid vara liten för mig! Så imon blir det middag hemma hos pappa för att fira honom (igen) :) Sen närmar sig julafton och jag vill egentligen hinna baka kilovis med julgodis, som jag brukar. But nono. En mjuk pepparkaka ska jag hinna med iaf!

Julen firas lite överallt.. Först julfrukost hos min pappa och sen här hemma, med min mamma med familj och Mikaels familj. På juldagen åker vi först hem till mammas mans föräldrar för lite julfika sen hem till min mamma för ytterligare lite julfirande med tomte o grejer :p Sen får vi se hur annandagen blir..
Hur ska ni fira eran jul?

NATTI!

1 kommentar: