fredag 2 december 2011

And a one to the tree... hill! ;)

Är man lite smått skadad när man under dagen går och tänker " Hur ska serien bli om Brooke o Julian flyttar? Nej, dom får inte flytta, jag måste ju få se hur det blir med deras barnplaner. Dom är ju underbara, nej dom får inte flytta" osv... För att sedan vid nästa avsnitt känna lugn över att de blir kvar i One tree hill ;) Haha.. Gotta love it!

För jävla synd att jag inte upptäckt serien tidigare! Eller det har jag förvisso, men inte sett charmen i den :)


LOVE IT!

Tomten jag önskar mig alla serieboxar i julklapp ;)

(bild från google)



1 kommentar:

  1. Samma här!
    tittade inte på serien dess första år utan började titta när flera säsonger hade gått.
    sen tog jag en paus igen från det och började titta för ett tag sedan på dem nyaste avsnitten och då fattade jag ingenting! hur många nya människor som helst och folk var gravida osv osv

    Men nu när jag tittade på dem "nyaste" avsnitte

    SvaraRadera