fredag 30 december 2011

Shopilishoptiludrop

Dagen började med att min mamma kom och hämtade oss.. VI åkte hem till henne och åt lite frukost :) Mys! Väntade även på min syster. När hon kom så åkte vi till Allum. Det skulle bytas julklappar o köpas lite annat. Jag har noll koll på hur mycket "julklappspengar" jag har över eller spenderade för den delen... Bytte så mycket och köpte ännu mer ;) Men av 7 plagg till mig! Ska 3 tillbaka.. Jag hade inte riktigt möjligheten att prova i Allum, då Novalie sov gott i selen :) Efter en stund i Allum kom även Mikael och gjorde oss sällskap.. Mina fina man Vi fick även köpt 3 par byxor och en tröja till Novalie :)

Här kommer lite kassa bilder, (våran kamera är värdelös!) på det vi/jag köpte och behöll :)

Svart långt linne, stor o snygg kofta, stor tischa ;)

Fräsig skjorta till morsan ;)
(Nej älskling du får inte ha din skjorta i fred trots detta ;) )

"oversize" tröja till Novalie

 Svarta byxor med volanger o två mjukisar till Novalie :)

Jag är väldigt nöjd! Nu vill jag bara ha ett par mörkblåa byxor till mig själv med ;) Men har 300 kr i julgåva från jobbet, så nåt ska jag nog kunna ordna..

Vill bara säga tack till min mammi som igår (förrgår) kom o gjorde mig lite gladare genom ett "suprice-besök"  Du är allt bra o ha mamma! Love!

BUENASNOCHESBICHOS!

1 kommentar:

  1. Du är okså allt bra att ha, gumman! massa pyzz Mammi

    SvaraRadera