onsdag 28 december 2011

Pruttdag

Ibland är dagarna bra depp asså! Idag är en sån där riktig jävla skit dag.. Den som förgyller mina dagar är mitt lilla hjärta! Min skatt

Klockan bara går och vi gör inte ett skit! Så jävla depp! Inget körtkort har jag heller o så bor jag i en håla :p En håla där jag visserligen trivs väldigt bra, om man bortser från våra grannar......
Jag är en grymt social människa! Jag behöver aktivitet och lite fart ;) haha

Nog om det.

Just nu ligger min fina dotter och brottas med sitt babygym :) Hon är helt underbar! Vill bara pussa o pussa o pussa lite till på henne

För övrigt så kom H&M katalogen idag, galet snygga kläder! Idag har även Novalies gåstol kommit. Det kallar jag service! Jag beställde det i måndagskväll och det har redan kommit. Andra gången jag beställt från Jollyroom och jag är väldigt nöjd med deras service! Ett exempel på usel/långsam leverans är "stylebytyra"... Det tog över en vecka för dom att skicka ett örhänge, ett! Då ska det tilläggas att det skickades via brev och inte paket.
Nej tacka vet jag bra service och snabb leverans :)

HEJDÅGULLESNUTTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar