måndag 12 december 2011

Laundry day!

Idag har det tvättats och slagits in lite julklappar... That's about it! ;) Och myst o lekt en massa har vi även hunnit med :)

Jag sov gott i natt kan jag lova, Novalie med tror jag. Som sagt borta bra, men hemma bäst!

Men nu längtar jag iväg lite igen ;P hehe... Det är lagom segt att gå hemma emellanåt, men trots det rusar tiden iväg! Fy jag önskar man kunde stoppa den ibland, så man lixom hinner med. Jag kommer knappt ihåg första tiden med Novalie, eller det gör jag ju, men den känns så långt bort fast att fallet inte är så. Nu ligger hon inte oskyldigt stilla, nu är det fullt ös ;) Rullar till rygg HELA tiden och hon försöker sätta sig upp.. Hon tjötar som en toka, precis som mor sin ;) Hehe, det är verkligen underbart! Men VART tog tiden vägen?? Innan jag vet ordet av är hon 15 och vill ha moppe, haha!

Nej nu ska jag mysa lite med min skrutta innan hon somnar, vilket förhoppningsvis är snart!

NATTIPÅER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar