lördag 31 december 2011

Smurfigdag

Ni kan aldrig gissa vilken film vi kollat på idag?? ;) Smurfarna... Och jag gillade den! Skrattade gott några gånger, charmig film.

Imorse blev vi hämtade av min mamma, hon dumpade mer eller mindre bara av oss hemma hos henne, så jag packade ner Novalie i vagnen och tog med hundarna ut på en promenad. Underbart väder att promenera i :) Strax innan 15.30 kom Mikael och mamma igen.. Jag och Mikael skulle till Jollyroom i Mölndal och byta gåstolen. Novalie blev passad för första gången.. Det sved i mitt mamma hjärta när vi åkte!! Jag har bara varit ifrån henne max 1 timme, då var hon med Mikael. Känns konstigt utan henne, min skatt! Men det gick hur bra som helst! Hon sov nästan hela tiden, hehe. Vi eller framför allt jag, måste öva på att vara utan henne :p Nyttigt för oss båda tror jag.

Jag är iaf åter igen väldigt nöjd över Jollyrooms service! Åker hellre dit än till babyproffsen! Det är ju ingen butik, utan man får beställa från en dator och så går de in på lagret o hämtar dina beställda varor direkt. Sjukt smart! Billigare än babyproffsen med  ;) Dom är även väldigt trevliga på Jollyroom och de gånger jag varit i kontakt med dom har det aldrig varit problem.. Sånt gillar vi! :)

Vi fick iaf bytt till en finare och roligare gåstol.. Novalie verkar älska den! Så mycket spännande på den och så kan hon ju nå saker på ett annat sätt. Gullungen



En lycklig busunge hemma hos mormor

Hur ska ni fira nyår? Vi har inga som helst planer. Vi har en galet skotträdd hund, så Mikael måste åka bil med henne vid tolvslaget.. För där låter det som minst. Tycker så jäkla synd om henne.. Hon blir helt paralyserad stackarn :(

Sen undrar jag om någon har tips på vad man kan ge för "neutrala" smakisar till bebbosar?

Ps. Detta inlägg skrevs strax innan tolv den 30/12 ;)

HEJPÅSIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar