torsdag 1 december 2011

Pissväder

Gjorde i ordning mig och Novalie för att gå upp till "växthuset". Men efter en promenad med hunden, ångrade jag mig fort. Fy FAN vilket jävla skit väder! Kände inte alls för att gå en längre sväng i detta väder. Vilket även innebär att de inte blir någon kallops till middag. Vi har varken kryddpeppar eller lagerblad hemma och till affären kom jag ju aldrig.

För övrigt har mitt tålamod testats idag. Och de som känner mig vet att jag inte har något. Bland annat så fick jag byta kläder på Novalie 2 gånger, hon spydde ner sig själv två gånger och även soffan. Precis innan vi skulle gå ut.. 
Jag är sinnestrött! Behöver en tidig kväll. Tålamod= zero!

Så här glad och sprallig är min fina skatt på nätterna. Mitt hjärtat smälter varje gång jag ser henne ♥♥♥  Lycka!



Mamma älskar dig mest av allt i denna värld!
Goa, vackra älskade busonge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar