fredag 2 december 2011

Tjockisfredag

Fläsklegs, sådär lagom ja ;)

Idag stod det köpemat på menyn, i form av thai. MUMS!
Till efterrätt bakade jag en kladdkaka, dubbelsats, då mannen önskade en tjockare än sist. Säger bara never again! Det är jätte god verkligen, men så mättandemäktig! huamig!
Det blir bara en sats hädanefter.

Nu ikväll har jag även hunnit dricka årets första julmust, en besvikelse. Hemskt jag vet.. Jag som brukar älska julmust och även vörtbröd som jag åt häromdagen. Men de båda faller inte riktigt morsan i smaken längre. Why God,whyy?! ;)

Jo när jag ändå var igång med gottigheterna blev det lite popcorn på det med ;) Hehe.. Popcorn är ett MÅSTE en fredagskväll.

Nu ska vi snart kolla vidare på Criminal Minds. Är nu inne på säsong 3, grymme serie!

Novalie är som en solstråle denna afton(som vanligt, men nu lite extra), tjötar, skrattar och sprattlar som aldrig förr.. Med sina nya ljud hon har för sig, som även får en annan att skratta gott :)

Min lilla familj gör mig hel



Vi är inte som alla andra. Men vi är jävligt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar