onsdag 14 december 2011

Syndat

Jag har varit sugen på mjukpepparkaka några dagar nu och har haft ett "baksug" några dagar. Så idag bakade jag en sådan, first time evva ;) Så jäkla god! Jag är fan grym på att baka! ;)

Sen har vi gjort våfflor, som vi bjöd svärföräldrarna på, trots detta vart jag inte mätt och ställde mig o fixade omelett o bacon.. Fettolitemerafett typ :p Och inte fan är jag mätt, inte för att jag åt mycket. Lite bacon, inte ens en hel omelett (på 2 ägg) och två våfflor. Med iaf 2 timmars mellanrum :p

Natten till idag har varit HEMSK! När klockan var 03.40 hade jag knappt sovit en timma och fick nog! Så Mikael gick upp med henne, då han sovit runt 5 timmar redan. Hon vaknade och ville ha mat, napp eller bara grät eller bara va om vartannat. Men strax efter 4 somnade hon ordentligt. Det har ju visserligen varit oväder i natt med åska och blixtar.. Sen att hunden började skälla o morra mitt i natten och väckte Novalie, ja vi ska nog inte tala om hur irriterad jag var ;) hehe. Men trots denna natt är jag inte speciellt mycket tröttare än vanligt.

Våran lilla dam tycks ha svårt att komma till ro idag.. lilla hjärtat! Ny dag och nya tag imon!

HEJPÅSIG!

1 kommentar:

  1. Jag sov själv riktigt dåligt inatt, vaknade av en jäkla åska inatt, då var ovädret precis över oss. I December! Knasigt.....

    SvaraRadera