fredag 23 december 2011

Dan före dopperdan

Jag är i fullfärd med att baka och fixa.. Julskinkan står i ugnen, chokladkolan börjar snart koka, kokostopparna som är doppade i choklad står på kylning och barnet mitt sover. Sen ska det städas, vikas tvätt, baka mjukpepparkaka, griljera skinkan and so on... Förhoppningsvis får jag sitta ner en stund.

Natten till idag var inte kul! Novalie somnade efter 02.30 och jag nångång mellan 4-5! Tjoflöjt så lattjo! Eller inte.

Imon ska vi upp tidigt för att vara oss. Klockan 10 ska vi vara hemma hos min far o äta julfrukost :)

Nej nu kokar kolan...

HEJSÅLÄNGE!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är!
    Själv sitter jag här ensam med två barn och tänker göra minsta lilla hehe
    Har varken orkat göra ett pepparkakshus, baka eller städa...

    SvaraRadera