måndag 5 december 2011

Mysmåndag

Goddagens! Började dagen med skön sovmorgon, följt av en underbart uppfriskande promenad :) Sweet! Mår bättre idag :)

Fick ett mysigt och glatt samtal under promenaden.. Mikael slutade tidigare och var på väg hem :) Mys! Vi har typ bara slappat i soffan sen dess, det var vid 14. Gott! Middag har hunnits med och jag ha pillat på bloggdesignen. Nu är jag hyffsat nöjd, vill egentligen ha en ny header, men jag är så jävla kass på det där med att klippa och klistra, vi har ju bara paint på datorn. Som man säkert kan göra en massa kul med om man bara vetat hur..

Imorgon står en tripp till Lerum, vårdcentralen, på schemat. Not so funny, men ett big have to! Längtar en massa tills på onsdag.. Fast känner mig även lite stressad! Vi ska undvika att ha med Novalie inne i köpcentrat, så hoppas det är gott väder o så, så att hon och Mikael kan ta lite mysiga promenader och fördriva tiden lätt... Jag är ju oroliga mamman numero uno! Men å andra sidan behöver inte jag en hel dag i Ullared-Gekås, brukar vara klar på 2-3 timmar, såvida det inte är så mycket folk att jag drunknar ;) Äsch det löser sig då!

HEJSVEJS!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar