måndag 5 december 2011

Helgen

Jag har verkligen haft en riktig myshelg! Hela jag har varit full av lycka :) Underbart!

Imorse kom min far förbi, han var rar och köpte med sig go frukost som vi åt ihop, tack igen pappi :)Sen har vi fixat o donat här hemma och hunden har även fått sig en omgång.. Kloklippning, lite trimning och dusch. Idag blev det äntligen kalops till middag, smaskigt! Den fick stå o puttra i 4 timmar... Köttet bara föll isär. muuums! Min mage lyckades dock tajma så jävla bra att det började krångla när maten var klar, men jag fick iaf i mig lite :) Sen har magen tyvärr hållt i sig. Inte kul alltså, men väldigt skönt att det inte händer lika ofta längre.

Imon (idag) är starten på en väldigt händelserik vecka. Imon kanske jag åker hem till min mamma, tisdag besök i Lerum, onsdag Ullared, torsdag är torsdag.. Sen är det myshelg som gäller, Mikael är dock i Kiel med jobbet :(  Ser fram emot veckan! Inköpslista till onsdag skrivs för fullt :)

Har även pillat lite på bloggdesignen.. Blev inge bra, men orkar inte ta mig an det nu. Mår så jävla illa, känner mig spyfärdig!

Förhoppningsvis blir det sängen snart. Hoppas ni haft en fin helg!

KRAMBANAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar