måndag 19 december 2011

Kass, kassare.. jag

Jag har varit usel på att blogga i helgen. Av förklarliga skäl! ;) Det har varit full rulle och är full rulle nu innan jul!

I lördags var vi iväg på ikea och bauhaus.. Köpte lite julklappar och julgran :) Sen när vi kom hem hade vi besök som väntade utanför dörren. Han åkte inte hem igen förens mitt i natten ;p Så kvällen bestod av tjöt, klä julgranen och måla pepparkakshuset :)




Igår var det städ o plockdag hemma och sen kalas för min lillebror som blir hela 11 år! Herre tiden rusar iväg!! Novalie var redig och sov igenom hela kalaset och även ytterligar 40-50 minuter när vi kom hem, hehe... Mammas tröttis ;)

Nu sitter jag här, nyss ätit frulle, väntar på att min sömntuta till dotter ska vakna. Mannen min är hemma från jobbet o sitter o kollar på MacGyver :p Hehe där har ni oss.. Jo hunden ligger tätt intill Mikael.

Jag och Novalie ska en sväng till Frölunda Torg med min mamma för att köpa de sista julklapparna. Vi lär ju inte vara ensamma.. Kaos är nog ordet ;)

Åhh igår kväll somnade Novalie för natten, i min famn! Det har inte hänt sen hon var en liten pluttebäbis  ♥  Mammas lilla hjärta

Nu tror jag att min skatt börjar vakna.

HEJSÅLÄNGE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar